Wednesday, February 13, 2008

Teoria relativitatii

Ma uitam pe geam, am vazut un cer ce imi aminteste de zilele de vara in care parca poti sa gusti caldura aia din bucuresti. Parca soarele bate intr-un anumit fel pe cladiri, parca mirosul e unu urban dar tot odata primitor, de parca urban n-ar insemna primitor :), sau cine stie. Oricum e acel mood care ti-l da soarele de Bucuresti prin luna iulie-august. Nu ai nicio grija, doar e vacanta. Mai mult nu pot sa spun sa descriu sa prezint deoarece cu totii stim ca o imagine face cat o mie de cuvinte...AAAHHHH febra asta...Nu spuneti la nimeni dar cand am febra am un fel de halucinatie, e cam naspa dar te obisnuiesti, lucrurile par lipicioase, daca asculti o melodie prinde un ritm ciudat de parca totul s-ar misca mai repede. Ciudat nu :)...unii cred ca deja zic "ah frate asta e bolnav", nu stiu, poate ca cu totii suntem. Dar eu nu ma simt bolnav, in ciuda faptului (dau din degete ca un pianist cand isi face incalzirea pentru a gasi solutii) consider ca sangele este pompat la o viteza mai mare de inima si varsandu-se adrenalina se produce acest efect(macar am senzatia ca scriu repede si ca totul pentru palmele mele este mic, intodeauna mi-am dorit asta). SAU am o imaginatie atat de puternica si de bogata incat imi folosesc mai mult de 10% din creier, URAAA!!!
Ce urat din partea mea, nu m-am prezentat, ah dar din cele expuse mai sus rezulta ca sunt un nebun sau oricum un om care nu e intreg la cap. Nu ma consider astfel, poate doar ca organismul incearca sa imi faca viata grea gandindu-se ca poate data viitoare cand o sa imi mai fie frig de la maieul ud si afara sa fie 0 grade sa nu imi mai fie lene sa-l dau jos. Stiu, stiu sunt prost, dar macar asa invatam din greselile noastre. Se spune ca cel mai bine e sa invatam din greselile altora dar uneori tre sa ne ardem si noi pielea ca doar suntem muritori imperfecti creatii ale unei entitati indestructibile atemporala si aspatiala. Totusi, sunt una din aceste creatii, de sex masculin, cu multa incredere de sine dar nu imi cunosc calitatiile...

No comments: