Monday, February 18, 2008

minte-ma frumos...

18 februarie imi indica ceasul meu electronic din dreapta jos a ecranului, ascult o melodie mai chill, si citesc prognoza meteo. Eu urmaresc destul de atent aceasta sa zic eu prezicere destul de inexacta, si uneori ma amagesc singur. In momentul asta indica ca este -1 un grad si zice ca chiar asa se simte ca deobicei iarna sunt 5 grade dar defapt se simte de 0 de la vant sau nu stiu ce alt factor, sau vara e defapt mult mai cald. Ma rog, ceea ce e amenintator sa zic asa e faptul ca scrie ca maine se anunta 6 grade, trecem peste asta si ne uitam la urmatoarea zi, 8 grade. Deja un zambet tampit imi apare pe fata dar incerc sa nu ma mint singur si sa zic ca e doar o pasa trecatoare, insa ceea ce ma framanta si mai mult e ca poimaine si raspoimaine se anunta 9, 10 grade ca in cele din urma sa ajunga chiar la 11 grade. Sa ma "hranesc" din aceste date sau chiar asa v-a fi. Moama 10 grade pai eu am fost atat de inconstient sa ma dau in hanorac si tricou la numai -6 grade :), pai la 10 grade stau in slip si ma bronzez pe frumoasa terasa a Casei Scanteii in timp ce 
dau un frontside nose grind pe o bordura. Ce frumos ar fi sa chiar vina primavara, nu vreau mai mult de 20 de grade God...cam atat mi-e somn si maine am 2 antrenamente ma rog unu e cam la caterinca dar al doilea sper sa nu fie dala de sa imi sara plamanii si muschii de la picioare si maini...Pace

No comments: