Friday, February 22, 2008

i need mo...

imi place sa dau talpa, imi place sa dau ollie...in skateboarding cele mai usoare trickuri sunt deobicei cele mai dragute pentru tine pentru ca te simti extrem de bine cand le dai si le aterizezi. Probabil e ca si ai usurinta cand le dai dar nu stiu,
eu cand ma enervez ca nu imi iese ceva pur si simplu incep sa ma dau cu castile in urechi sar peste bordurici mici la viteza mai mare si imi intra adrenalina in sange pana uit de tot si nu imi mai pasa de nimic. nimic nu ma poate opri, cel putin asta imi induc eu in minte. 
Cine se da pe placa doar ca sa fie mai bun ca altul nu se va distra niciodata cu adevarat pentru ca ganditi-va aia care se dadeau acum 100 de ani pe bucati de lemn la care au adaugat roti de la carucioare nu vroiau sa il faca pe celalalt la cat de buni sunt ei pe un lemn ci doar vroiau sa se distreze si sa simta ca sunt copii. Cred ca o placa te poate face mereu sa te simti copil, adica liber...

No comments: