Wednesday, February 13, 2008

Fiecare cu ce-l doare...

     Ce il doare pe un copil de liceu cel mai mult?!?
   Sa fie oare nota din teza la latina/fizica, faptul ca baiatu/fata indragit/a de el/ea nici macar nu stie cum il/o cheama, sau pur si simplu faptul ca nu ii sta bine parul azi. Pe mine ma doare ca nu e soare afara. Vreau sa fie 25 de grade afara sa merg in "chiloti" la scoala sa pot da talpa prin Bucuresti cat vreau fara sa imi fie frica ca racesc de la tricoul transpirat. Imi place sa sar. Cand am simtit prima data ca nu pot sa sar o parte din mine murise. A sari este cea mai apropiata senzatie de a zbura. Nu mi se pare lucru mai divin mai frumos mai spectaculos decat sa zbori. Tin minte ca m-am uitat 3 ore la vreo 5 pescarusi care se invarteau in jurul soarelui care tocmai rasarea din mare. Erau mai aproape de soare, erau mai aproape de perfectiune. Pe mine ma doare sa nu pot sa ma misc. Nu ii inteleg pe aia care stau toata ziua in fata calculatorului nefiind obligati, ci pur si simplu sa faca un level mai mare la caracterul lor de WOW, sau poate ca sunt eu ciudat...

1 comment:

o Hartista said...

neasteptat.......ce se gaseste ascuns in mario....m-am gandit mult pana sa ma hotarasc la ce post sa-ti dau commment.....oricum sunt profund impresionata, stilul este dezarmant de sincer fara sa fie patetic.....genial