Sunday, February 17, 2008

studentesc (sau cum zic negrii "back to the basics")

ce e mai frumos decat sa iti iei din dulap echipamentul de basket jordan ultimul ragnet sau un short vechi si un tricou care l-ai luat la o promotie, iti pui in picioare niste nike-uri scumpe sau niste veve-uri luate din obor, te urci in 5 sau 16 si cobori la statia Giuseppe Verdi sau la Bulevardul Tei mergi vreo 300-400 de metrii si iti descarci nervii iti incarci bateriile psihice sau pur si simplu arunci la un cos. 
Nu o sa uit niciodata ziua in care am fost dus de tatal meu in acest parc mirific, 
ce degaja de energie veselie, dar cel mai important de dragoste fata de sportul cel mai frumos din lume:
BASKETUL. Deasemenea nu pot sa uit ziua cand mi-am intalnit camaradul de viata Anghel cu prietenii lui Nita Nitescu Orzan si Marian. Eram o celebritate :)) dadeam slam la 2.80 la 13 ani. Si totusi chiar daca nu as fi avut aceasta calitate tot ar fi fost una din cele mai frumoase perioade din viata mea din simplul motiv ca am intalnit basketul si prin el mi-am facut prietenii adevarati. Nu vreau sa tin vreo perdica despre cat de frumos este basketul pentru ca stiu ca o sa sara cu gura mai mult de juma de glob ca fotbalul sau alt sport e mai tare ca el (unii chiar o sa zica ca mie imi place sk8-ul mai mult ca basketul, dar o sa le raspund ca prima iubire nu se uita niciodata ), insa vreau sa va spun ca merita sa dati o fuga macar odata pe saptamana daca nu pe luna ca unii nu au timpul necesar si sa vada ce breeding grounds of basketul bucurestean. PO8TW

2 comments:

Di. said...

DAAA basket :X:X normal :P
Si vreau si eu sa sar cat tine :D :(( not fair X(

AndreiK said...

da @-) baschet in studentzesc = love. :> poa t mai prin pe acolo intr-o zi sa mai jucam :D ;)